Sunday, March 15, 2009

hmm..meniti hari...

meniti hari2 tu aku g plkn...:(
aku akn brtolak ke kem 20 mac ni..
n akn habis 8 jun..
naik bus kul 9.30 pg..
aku dpt kem kat muazam shah..
tempat aku lahir dlu....
barang2 aku x kemas pape pun lg..
borang plkn pun aku x isi pun..
maybe esk nk g medical checkup..
adoi...
malasnye nk g..
ramai org bg semangt kat aku tuk g plkn..
mak ayh ckp."g je la.dekat je.blek tmpt asal"(coz dlu time kecik2 dlu aku duk kat pinggir pelangi)
cgu nisa lak ckp "xpela g la dlu..bgs jgk dpt sesi ke 2,x la menganggu stdy ty.."
fatin plak ckp"eh! awlnye ko g..bukan sesi ke3 ke?"
k.syaze ckp "plkn best..best sampe x nk blek..haha!"
dila plak ckp"ooo..dekat je.."
kolu dekat rajin2 la melawat aku kat sane ye dila..hehe..
sabrina lak pesan suh amek pic sebelum g coz ty dah g plkn muke jadi hitam..hehe..
muke aku skng pun da gelap..
Insyaallah best la kot g plkn..
dpt la mngisi mase2 aku gan mende yg brfaedah..
sblm aku smbung blaja..
huu..
ape2 pun life must go on..

No comments:

Post a Comment

networkedblogs