Tuesday, May 19, 2009

second day study at kmph

kat kmph ni
aku dpt jurusan sains fizikal
argg!!
smlm da byk tutor n kuliah..
nk story kuliah math la yg paling pantas n cepat..giler!!
tp ok la..aku paham pe yg lecture tu ajar..
hmm..keje tutor chemisty la yg byk setakat ni..

arini da keje tutor phy n chem..hmm..
arini agk penat la coz terkejar2 nk g kelas tutor ke dwn kuliah
Alhamdulillah la stakat ni aku bley paham pe yg aku blajar..

esk da kls dinamika..hehe..
mlm ni aku nk wat keje tutor..

byk kene beli buku..
adoi..buku mahal2..
nk belanje mkn kene jimat giler..
pg2 aku mkn roti or mkn nasi goreng je.pastu air kosong..hehe
jimat giler..aku mkn kadang2 2 kali sehari kadang2 mkn sekali sehari je..
sedih.xpe ni sume tuk setahun je..

berkorban 2 setahun..B)

No comments:

Post a Comment

networkedblogs