Sunday, October 18, 2009

hp ku..


smlm aku g water park..main air..syok la..aaaa dlm kegembiraan tibe hp aku yg sim dlm poket jatuh msk air..aku cuak giler da time tu..tgk hp masuk air dpn mate..hbs hp ku..
x taw nk ckp ape da time tu..tp dan lg la aku g main2 lg..blek tu dlm kete aku belek hbs2 hp aku..dah belek2 tu blek sampe umah aku kuar kete lupe lak sim tinggal dlm kete alia nk suh dia stop kat mane2 hp aku dah rosak..so mintk tlg cgu nisa mintk tlg kol nik suh nik bg taw alia..nik n alia sori x ingt no korang..mlm tdy aku x brani lg nk on..pg tdy on Alhamdulillah bley bukak..syukur yg amat..tanpe hp aku rase susah..janggal..mcm hp tu nadi kehidupan..haha..riso beb kolu hp x bley pakai...arini dah nk blek mktb..hebat la hp ni tahan lasak da brp kali jatuh...tp hidup lg..pas ni mmg kne jage elok2 la hp ni..
hp ni dah lme..buruk tp byk berbakti pd aku..ni la hp setia pd tuan hahaha...mayb smlm tu dia pun nk main ari jgk kat water park..hehe..hp kusyg..

No comments:

Post a Comment

networkedblogs