Tuesday, October 26, 2010

maafkan saya


Assalamualaikum...

maafkan saya...sejak kebelakangan ini kesibukan melanda diri ini..sehinggakan diri ini tak tentu arah...sehinggakan diri ini gagal untuk menjaga hubungan antara manusia..
saya mintak maaf..banyak benda yang berlaku sejak kebelakangan ini..hari selepas hantar asemen, saya termenung sambil membelek-belek massege dalam hp...bace sms yg tak sempat saya nk reply...saya sangat risau kalau-kalau dengan sebab saya tak mereply sms-sms tu boleh menjadi masalah antara ukhwah kita.. teman maafkan saya..bukan tak nak layan tapi kesempitan waktu yang saya lalui..maaf bangat~ =(


semalam...saya dah miscall dari sahabat tersayang..sebelum tu dia dah call..sempat cakap sekejap sebab time tu saya tengah siapkan perabot dalam rumah untuk kerja kursus..pas wat kerja tu saya ada ta'alim..time ta'alim saya tak bawak hp..maka call dari sahabat tu saya x dapat jwb..dan tidak sempat untuk sms dengan dia yang saya da hal..maafkan saya~..

malam tu pulak diri ini tak dapat tidur sebab siapkan kerja kursus berkumpulan
..sepanjang malam tadi saya tak sempat nak tengok hp..maka...

sebenarnya kerisauan dan kesedihan menselimuti hati ni..
memikirkan..ukhwah antara kita..

sahabat~maafkan diri ini..tidak niat untuk menjauhkan diri mahupun menghilangkan diri..jauh sekali untuk melupakan sahabat..
maafkan keilafan diri ini..banyak kelemahan dalam diri ni..

(belajar dari kesilapan..bile mana kita tahu kekurangan kira..kita perlu betulkan..bukan membiarkan..)

No comments:

Post a Comment

networkedblogs