Sunday, June 28, 2009

membuang mase di libry???

hari aku bngun agk lewat..hehe..x taw la knp jdy mcm ni maybe sbb da nk kuar matrik..bersiap g kelas pun lmbt..gah brsiap nk g kls ni tibe2 da 1 sms dr clasmate aku ajak x yah g kls..aku ni mcm org mengantuk d sorong kan bantal..mcm lalang kne tiup angin pun ye jgk..aku pn mcm x taw nk ikut ke x tp akhir nye hari ni aku da x msk kls 1st aku(kelas p.islam)..tp 2nd kls aku msk la..kls b.i..pas hbs time b.i aku g cubicle..jmpe lectre..bg taw yg aku da nk kuar..pas d jmpe lectre aku g HEP(hal ehwal pelajar) 2 amek brg biru(brg berhenti matrik)..da x taw nk wat pe aku pun g la libry...hmm..arini aku da berpoya2 di bilik siber kat libry..hehe..pas puas ngadap komputer aku g bce buku...hmm..ape nk jadi gan kau ni..mbuang mse betul..
ptg ni da latihan koir..koir tuk pertndingan dinamika(satu subjek tuk sem 1)..pertndingan esk ptg..kelas aku nyanyi lagu warisan n lagu gemuruh(slepas di tukar..sebelumn i lgu my mother)
hehe..malas nye nk menyanyi
B(

No comments:

Post a Comment

networkedblogs